tisdag, maj 09, 2006

roadtrip

Dags för en av våra oregelbundet återkommande roadtrips. Som kan bära av lite vart som helst, den här gången till Jönköping för klädshopping o solig fika =)

Efter en titt i garderoben när vädret slog till kom jag fram till att den behövde en uppdatering. Kollade över mina tillgångar och fann en liten lucka för en shoppingtur ;) Jag o flickorna tog E:s fåååård och drog iväg.

Började dagen med en goodie fika på Wienerkonditoriet (tydligen på tapeten med att köpa prinsessbakelse i Jkpg?!) och fortsatte sedan med klädshopping för fullt. Fick med ett par jeans, två toppar, ett linne och en tröja hem. Har granskat mina inköp sedan hemkomsten, och jaa.. ganska nöjd faktiskt =) Men på IKEA var det till att hålla i hästarna för då var budgeten redan slut, haha.

Ovanligt lugn tur idag, för att vara oss tjejer i en bil med fyra hjul. Inga konstiga trafikhappenings, och faktiskt inga nya låtar har tillkommit heller... Trots det så hade jag väldigt trevligt och fick en välförtjänt ledig dag!


Inga kommentarer: