torsdag, maj 04, 2006

new schampoo 2

Del 2 i schampoosafarit här på webben. Jag har hittat, beställt och fått hem!

Efter tips från
Pernilla om hudoteket kunde jag simpelt göra en fyndbeställning! Visade sig att jag redan varit inne och kikat i deras webshop men hade totalt missat det fabulösa erbjudanet om Matrix Curl Life, som ju passar jättebra nu när jag har lockigt hår =) Så jag skickade efter både schampoo, balsam och inpackning (plus en xtra produkt för att nå minsta beställningsvärde, billigt var det!) för 250 kr inkl frakt. Perfekt för min plånka den här månaden, haha!
Paketet anlände idag så nu kan jag tvätta lockarna i finfin style ;) Medföljde lite små presenter, bl.a. ett nyckelband och provprodukter från Decleor. Använder inte så mkt ansiktskrämer o.dyl men nu kan det ju ändå vara kul att pröva! hihi...

På tal om väckarklocka, i förra inlägget, så skulle
den här passa ruskigt bra i mitt nya sovrum!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad snabbt det gick att för dig att få hem det. Så himla kul med paket på posten, hoppas att du blir nöjd!