tisdag, maj 16, 2006

Hjärn(tu)mör

Gaah! Jag är SÅ otroligt stressad. Och en smula nervös. Och trött. Och bla bla bla... Allt detta för ETT prov.

Jag är inne på slutspurten, jag kan se slutet! Äntligen är det bara 4 timmar kvar av mitt mörker, nämligen kursen i Matte C. Imorron går nationella provet av stapeln kl 8 och jag har verkligen råpluggat inför det. Har suttit hela dagen igår, och hela dagen idag, för att jag verkligen vill få ett G. Plus allt pluggande under hela våren också...

Ärligt talat är jag helt mör i hjärnan. Måste liksom sluta plugga snart för det är bom stopp, det blir bara rörigt. Det här ämnet i de här formerna, jag vet att man inte ska skämta om det men(!), känns som om det skulle kunna ge mig en hjärntumör. Och den skulle vara fylld av siffror med frågetecken efter varje... Jisses, alltså.

Har sagt det förut och säger det igen, matte är totalt mörker. Men jag hoppas att det någonstans har fastnat något som jag kan plocka fram imorn när det behövs som mest. Jag skulle vara överlycklig över attfå G. Snälla.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det gick fint :-)