tisdag, maj 02, 2006

new schampoo

Har surfat runt en hel massa här på nätet nu för att hitta tillbaka till en riktigt bra och billig sajt med sköna hårvårdsprodukter jag hade bland mina länkar för längesedan... Can't find it, but...

Jag hittade en del annat istället! =) Till exempel fann jag min favoritaffär i sammahanget, Bellbox, på nätet. Har säkert vart där förut, men glömt av det. Och dom har det schampoot som jag vill testa efter att min nuvarande flaska tar slut... Ska bara få en ny löning först ;) Och våga byta, det jag har nu är dunderbra på mitt hår!

Strawberrynet har ju också en hel del (!) produkter på ämnet, men jag vet inte riktigt om jag tycker om deras layout på sidan. Tycker det är svårläst o inte så logiskt navigerat? Kollade också förbi HQhair och asos beauty. Har ni någon bra sajt på lager så; tell me!

Nu ska jag för övrigt gå och frisera mig både i håret och med lite kläder, för att sedan ta mig till jobbet ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ett sveriges största dagspa; Hudoteket i Jönköping har både skönhet, hår och makup i sin web shop: http://shop.hudoteket.se/. Själv älskar jag Carita som har för både hår och hud, inte så billigt med väl värt att unna sig någon gång!!!
http://www.snowdrops.com/ e oxå ett tips på mycket bra produkter för topp-till-tå:)