onsdag, maj 31, 2006

Da Vinci-koden

Har inte läst boken. Men jag har iallafall sett filmen =)

Såg Da Vinci-koden på bio häromdagen. Har ännu inte kommit mig för att läsa boken men nu har jag det i alla fall i tankarna. Tycker kanske inte att filmen var så otroligt speciell men jag kan tänka mig att boken kan ha några dolda goodies ;)

Tycker verkligen att Tom Hanks är en superbra skådis och han klarar jobbet lika bra i den här filmen. Kan tyvärr inte berätta så mycket om filmen v. boken som ni då förstår men jag tycker den var välgjord och bra. En liten historielektion och det är ju inte fel för en sådan som jag!

Nu kan jag i alla fall hänga med i da vinci-diskussionerna något, haha. Fast 90 spänn vet jag inte om den var värd, då kanske man kan hålla sig tills den kommer på video? Tycker att bio överhuvudtaget börjar bli rätt dyrt?


2 kommentarer:

Hanna sa...

man ÄR ju aldrig ledig mer än en dag i streck! Hmm... Det får bli om det blir ngn tid över på semstern ;) kram

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»