tisdag, maj 30, 2006

Farbror Blå

Måste erkänna att jag inte alltid hyser så goda tankar om våra vänner farbror blå. Men igår fick jag ta tillbaka några av de mindre goda tankarna. Vilket är kul.

Vi hade lite problem med några killar på jobbet igår som var riktigt jobbiga. Först ville de inte förstå att de inte få vistas på vår sida av kassadisken och sen försökte de pussa(!) mina två medarbetare, usch. Och när de väl lämnat insidan av huset så vägrade de lämna utsidan! De stod och bankade på fönstren efter att vi stängt så att vi inte kunde arbeta. Jises, vi började bli liiiiite trötta på det och till slut ringde jag polisen.

Blev kopplad till en såndär sambandscentral och man har ju hört att det ska gå lite segt att få en patrull att komma men igår gick det förvånansvärt snabbt! Och som tur var kom det två väldigt snälla och trevliga poliser som var mycket hjälpsamma, de kom till och med tillbaka efter ca 45 minuter och kollade om allt var OK =) Sådana poliser är inte alltid vad man träffar. Good job!

Sen fick jag mig ett gott skratt från mannen som svarade på sambandscentralen, vilken röst, riktig speakerröst! Hihi...


3 kommentarer:

Hanna sa...

Ja det var dom verkligen. Göttans så att säg! =)

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»