tisdag, april 18, 2006

rush!

påskmiddag, kinnekulle, fest, datorkrasch, skiftkörning, pernillas röra, halsont... ja det har hänt mycket i helgen! fullt ös så att säga. =)

utgång i lördags, vart mycket trevligt. men det är så mycket "smått" folk som rör sig ute överallt. själv var jag också ute hur mycket som helst när jag blev 18 och det är ändå bara 3 år sedan men man känner sig redan gammal för man har ju INGEN koll på vilka som går på gymnaiset och sånt längre... håhåjaja, man träffar ju iaf på några trevliga gamla klasskompisar att tjöta upp sig lite info på! =)

annars så har jag ägnat min helg åt att äta påskmiddag hos mam&pap, en kraschad dator (men allt kom tillbaka! oh!), att gå till utsiktstornet på kinnekulle (jobbig trappa!), köra mitt första alldeles egna stängningsskift och haft überont i halsen... ja, allt kanske inte var av det allra roligaste slaget men när är det det?

see ya!

Inga kommentarer: