fredag, april 14, 2006

påskhelgsfirande i antåg

så var det dags för påsk. och i år har jag ledigt både påskafton och påskdagen! så efter pappsens påsktallrik med ägg o allt vad det nu kan vara, ska jag bege mig ut o göra stan på självaste påskafton! ;)

dock hade jag lite oflyt tidigare i veckan då gylfen på mina absoluta favorit-jeans pajjade. men det är inget som en mamma inte kan laga ;) dock inte lagom till just lördag. så jag drog iväg till the stores igår och hittade efter mycket fläng ett par svarta trekvarts-byxor som satt perfekt! till detta blir det en grå topp (köpte visst den också...) plus ett svart linne, svarta strumpisar och såklart lite snygga acessoarer...

bilden är icke av bästa kvalité men håll till godo! =)


långfredag, och snart dags för jobb. men det är ju mjukdag, så man ska inte klaga. over and out!

Inga kommentarer: