onsdag, januari 25, 2006

matematik ÄR urtrist

det är ett faktum och inget kan få mig att ändra uppfattning. matematik är så tråkigt o jobbigt att jag nästintill blir light-deprimerad. jag fattar inte varför det ska vara så sablans svårt för mig att förstå logiken. men nu är det så. o därför tycker jag inte alls om matte.

ändå har jag själv valt att pina mig igenom matte C. usch, jag förbannar mig själv för det men så måste jag faktiskt tänka positivt. tack vare matte C kan jag tillgodoräkna mig högskolepoäng på den KY-utbildning jag vill söka. låt mej då få komma in! inte denna pina i onödan.

jag känner mig aldrig så dum som när jag ska räkna matte. det sänker verkligen min tro på att jag faktiskt har en ganska stor intelligenskvot.

har just tagit en liten rast från ledighetsnjutningsdödaren. ja usch och fy!! för tillfället ska jag försöka lösa ekvationer med lösningsformeln för att kvadrera ekvationer. rihgt. jääh.
kan man ansöka om facit till proven man måste genomgå? tack...

Inga kommentarer: