torsdag, oktober 12, 2006

Shopaholic

Jag vet, min sambo vet, min mamma vet, och säkert många fler, att jag älskar att shoppa! Trots det har jag inte särskilt dålig hand med pengar, det har jag alltid varit noga med. Men det kliar ju ändå en del i fingrarna när man ser något flasight plagg eller fräsch möbel. Så sitter man här o surfar runt, och kommer in på den ena shoppingsajten efter den andra.. Jises! Bannlys dem på min dator snart! Kan ju tipsa er, så jag slipper känna mig så ensam om detta problem;
www.shopiana.com
www.nelly.se
www.asos.com
eller varför inte;
www.europamobler.se
www.room.se
www.pid.se
Jag har dock stillat mitt begär något, efter en koll på ekonomin, och klickat hem en ny vinterjacka och en topp från H&M. Och lyckats snika till mig en underdel av sambon också ;) Vina värsta laster är annars väskor och skor, så ja, en ganska lyckad beställning! (men då köpte jag en väska på förra lönen...)

Inga kommentarer: