torsdag, november 13, 2008

Back on track?

Nej, inte riktigt. Men det börjar kännas att det tar på det! Jag har vart helt orkeslös på att göra inlägg här det senaste, det har funnits så mycket annat som jag behövt lägga min tid på. Äntligen känner jag att det börjar röra på sig och jag kan bocka av en del projekt. Detta behöver jag verkligen för jag har nämligen gått och, hör på nu!, startat mitt eget företag! Självklart kommer jag att behöva ha projekt/jobb till företaget men först känner jag att jag vill bygga upp grunden. Såsom färdigställa logotype, börja med hemsidan, göra en portfolio och lite annat smått och gott. Vad som dock inte är tråkigt, utan väldigt positivt, är att jag så fort registreringspappren kommit tillbaka kan skicka iväg en faktura. Jag har ett jobb som är klart men som jag inte kunnat fakturera. Toppen! Pengar in behövs, jag ska köpa mig lite litteratur för de pengarna tänkte jag, samt ev. nya programvaror.

Some day man... some day ;)

Inga kommentarer: