torsdag, oktober 09, 2008

Flyt men smått kaos

Saker går bra nu. Jag har haft lite flyt det senaste och jag känner att saker är på väg att ordna upp sig. Jobbet är löst och jag har fått flera roliga uppdrag på kort tid. Det jag saknar är rutinen i vardagen. Ibland låter det sååå tråkigt men det är bara att erkänna att rutin gör vardagen lite enklare och mer strukturerad. Anledningen till detta mindre kaos är att mitt schema på jobbet ännu inte har gått in på det regelbundna plus att jag fortfarande har skolan. Allt är kul, skolan också, men jag känner mig aldrig ledig just nu. Är jag inte på jobbet så är jag i skolan och är jag inte där är jag hemma och pluggar eller jobbar på uppdrag. AHH!! Men jag tror det kommer bli bättre snart så jag får tänka framåt!

Jag är mycket gladare med mycket att göra o lite kaos än inget o göra och totalt kaos i hela kroppen. Oh yes I am.

Inga kommentarer: