torsdag, juli 31, 2008

Solmys och Filippa K

Som jag skrev tidigare blev det en dag i solen idag. Superhett! Jag brukar inte vara den som ger mig i första taget men idag gav jag upp redan vid halv fyra, och då hade jag ändå badat två gånger ;) (är annars den som ligger på playan all day...). Till och med hunden min badade, så söt va hon!

Efter det begav vi oss in mot la stada och käkade kebab, samt kikade in i några affärer. Med hem kom nu mitt span sedan länge, 4 nya Filippa K-muggar (till ett sjukt bra pris - endast 240:- för alla!). Mycket nöjd! Min samling fylls =)


Denna, Stripe, och en annan, Shade, kom med hem idag. Näst på önskelistan står Dot!

Måste förresten bli mycket bättre på att föra in lite bildmaterial i bloggandet! Blir ju mer alive då. Men min kamera är inget kul, vill ha en system. Kanske nästa inköp?!


Bild: www.designonline.se

Inga kommentarer: