tisdag, oktober 10, 2006

Londonbesök

Ikväll har vi besök här hemma, långväga besök! Ända från London kommer min sambos syster och hälsar på oss. Vi ses inte så ofta, så det är kul med lite uppdatering från båda håll. Vi har kollat på jättefina bilder från byn där hon och hennes fästman bor, underbar natur! Sen passade vi på och skryta lite tillbaks med våra tågluffsbilder ;) Jag har varit i London (i staden) en gång, och jag skulle gärna åka tillbaka. Det fanns något där som tilltalade mig, men jag har fortfarande inte kommit på vad?

Annars idag har jag tagit mig igenom ett 8-timmars arbetspass, fast det var soft idag så jag ska inte klaga. Sen tog jag mig till vårt nyöppnade badhus och drog några simtag. Har verkligen tagit det här med att träna på allvar nu. Och det känns väldigt skönt och uppfriskande! Bada och gå powerwalks är faktiskt utomrdentligt bra sätt att röra på sig. Nu behöver jag inte ha ångest över att jag inte trivs på gym längre!

Inga kommentarer: