onsdag, oktober 18, 2006

Bloggvila

Knappt en vecka har gått sen bloggen ruskades till liv, också går den på sparlåga igen. Ja jag vet, dåligt. Men först kom ju skrivkrampen och sen, sen var schemat så fullspäckat att jag inte hade tid att printa rader, men här kommer iaf en uppdatering på det senaste i mitt liv:
  • Fredag och lördag har varit nästintill heldagar på jobbet. Utbildningsmöte och schemaläggning. Det tar minsann tid (och kraft, blev ju hutlöst slö...).
  • Dock hann jag med att umgås med vänner och ta ett glas av det goda, både på fredagen och lördagen, me like!
  • Efter en liten osamshet med sambon på söndagen bar det iväg till IKEA. Och det inhandlades inte vad som helst, utan en helt ny säng! Resårbotten, bäddmadrass, sängstomme - you name it! Tunnare plånka men desto skönare nattsömn :)
  • Måndagen var det återigen jobb för hela slanten, 12,5h på jobbet är tur man inte behöver vara med om var dag... pust...
  • Igår var det tisdag och mannen min skulle till Jönköping på en intervju, jag hänger såklart på och tar en tur till A6 under tiden, pengar är inget svårt att spendera ;)

Så var det nu onsdag och jag har insett att jag måste ta tag i min lägenhet som har varit mer eller mindre övergiven det sista... Städning var det. Känner mig som en "russian cleaner", haha! Men ikväll blir det iaf en middag (är bjuden!) på stan :)

Inga kommentarer: