måndag, juni 12, 2006

But I'm burnin...

Har haft en kanonhelg, ville inte åka hem till jobb och annat mindre roligt (tvätt, städning osv). Den enda nackdelen jag kan komma på är min bränna!

Lördagen i Lysekil var lite smått molning och vi såg inte så mycket av solen just där vi befann oss. Men på utflykten till Torp (många trevliga inredningsbutiker!) var det såklart massa sol! Egentligen spelade det inte så stor roll eftersom jag fick ta det lugnt o göra precis bara det jag ville =)

Men på söndagen slog det till och solen sken som aldrig förr. Dock var lilla jag alltför blyg med solkrämen för efter ca 40 minuter i brassestolen var jag lika röd som kräftorna är kokade. Så Elin, jag förstår vad du menar ;) Dock begränsade jag denna bränna till armar och smalben. Lite mindre iaf!

Men detta kan jag leva med då SOMMAREN äntligen verkar ha kommit till Sverige! Hurra!

Inga kommentarer: