torsdag, mars 16, 2006

back in buisness

Så var man tillbaka. Eller iallafall tillbaka på uppvärmning!

Jobbade på McDonald's idag. Tillbaka efter ca 2 månaders "tjänstledighet" därifrån. Körde igång med ett litet smygpass i måndags på 2,5h. Idag 4h och nästa söndag kör vi så det ryker! Då är jag minsann tillbaka! För ett längre tag ser det ut som nu. Jaman, än har ni inte blivit av med mig ;)

Gör mina sista timmar på Skokanonen imorron. Både skönt och tråkigt. Har vart lärorikt och roligt där men jag känner att det är skönt o komma tillbaka till McDonalds där jag kan allt, känner mig hemma. Det känns som att det är där jag ska vara. Ett tag till iallafall =)

Nu på lördag drar jag till Sälen på kortvecka och susar som aldrig förr på mina sprillans nya skidor nerför backarna! =D Efter det, är det full rulle igen! I'm back!

Inga kommentarer: