fredag, augusti 29, 2008

Idétorka

Jag har drabbats lite av idétorka. Vilket inte är positivt för tillfället!
Har tagit åt mig tre extrajobb (grafiskt och webb) vid sidan av mitt ordinarie jobb och i det ena av dessa projekt skulle jag just nu behöva sprudlande idéer men det har jag icke. Eller jag kanske ser lite fel på saken... Jag har idéer men inte de rätta kunskaper för att kunna förverkliga dem! Jag måååste bli bättre på illustrator och photoshop helt enkelt. Fast just nu känner jag att det räcker med webbprojekten. Läser kursen jag skrev om tidigare, uppdaterar hemsida åt ett företag samt ska bli ansvarig för uppdatering av webb på vanliga jobbet... Enough! Det går ju inte trycka in hur mycket i skallen som helst på en och samma gång.

Borde helt enkelt säga till mig själv; Det räcker nu! Du är bra ändå! Inse dina "begränsningar".
Men sen tänker jag istället; Hur kul är det?
När jag borde tänka; Jo, det räcker just nu. Jag ska orka också, och må bra.

Avslutningsvis: Jisses!

Inga kommentarer: